Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ezginin Günlüğü - Elma

Yürüdüğüm bütün yollar yokuş çıktı
Yaşadığım bütün evler içimi sıktı
Dön dünya dön, bize dön biraz

Ne zaman birini sevsem bir şey noksan
Evler odalar karanlık ışık noksan
Dön dünya dön, bize dön biraz

Dalların üstünde yeşil elma
Elmanın aklından geçe dünya
Elmaya sor aşkı bana sorma
Ten-ne-ri-ne-ri-nen iyi değilim ben
Alem kötü olmuş iyi değilim ben

Bakıştığım her insanda ölüm vardı
Seyrettim bütün alemi zulüm vardı
Dön dünya dön, bize dön biraz

Ne günahkarlar gördüm yükün tutmuş
Ben göklerde ararken yerde bulmuş
Dön dünya dön, bize dön biraz
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ezginin Günlüğü - Elma. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ezginin-gunlugu-elma.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ezginin Günlüğü - Elma"

Yorum Gönder