Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Ezginin Günlüğü - Kedim

Ezginin Günlüğü - Kedim


Bir kedim var
Oyunu bitmez işi hep bahar
Bir gemim var
Dumanı tütmez peşinde martılar
Bi yolum var
Gideni dönmez kalanı yanar
Bi yerim var
Adresi olmaz sonsuza kadar

Sözler geri dönmez
Geri dönmez bakışlar
Kuşlar geri uçmaz
Geri konmaz aşklar

Bi sızım var
Hiç elim gitmez köşede yatar
Bi sızım var
Hiç ilaç kar etmez içimi yakar
Bi kapım var
Açanı olmaz boyuna çalar
Bi gözüm var
Sileni bulunmaz durmadan akar

Sözler geri dönmez
Geri dönmez bakışlar
Kuşlar geri uçmaz
Geri konmaz aşklar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü E dengan judul Ezginin Günlüğü - Kedim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ezginin-gunlugu-kedim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 30 Ağustos 2007 Perşembe

Belum ada komentar untuk "Ezginin Günlüğü - Kedim"

Yorum Gönder