Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gitarcı - Benide Al

Dalga sesleri hala kulaklarımda
Dokunamaz oldum canım o ipek saçlarına )2

Seviştiğimiz kumsallar
Artık çok uzak bana
Dolşamaz oldum canım )
Şehrinin sokaklarında )2

Ateşlerle yanarken
Bekledim baş ucuma
Dönemezdin çaresizdim
Bunu bile bile haykırdım sana

Benide al, benide al yanına
Çok görme sevgilim, seni bana

Her geceağlar oldum
Acı çektirme bana
Dön artık sevgilim
Aşk dolu kucağıma

Telefonlar yetmiyor seninle olmama
Dokunmak istiyorum, özgürce her yanına

Ateşlerle yanarken
Bekledim baş ucuma
Dönemezdin çaresizdim
Bunu bile bile haykırdım sana

Benide al, benide al yanına
Çok görme sevgilim, seni bana
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gitarcı - Benide Al. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gitarc-benide-al_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gitarcı - Benide Al"

Yorum Gönder