Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Semiz - Daha Sabaha Çok Var

Gökhan Semiz - Daha Sabaha Çok Var

Albüm Adı : İnan ki Teksin


Yar beni sarmadan gidemezsin ölürüm de bırakmam
Çok ufaksın bilemezsin ölümsüz aşka inanmam
Kal bu gece çok geç oldu vallahi seni kandırmam
Kanepede ben yatarım yanına bile sokulmam

YALAN!

Daha sabaha çok var gitme be yarim
İnat etme seni insafız zalim
Ne olacak bilemiyorum benim halim
Gel şu işi bitirelim sağ salim

Daha sabaha çok var gitme be yarim
İnat etme seni insafız zalim
Ne olacak bilemiyorum benim halim
Gel şu işi bitirelim sağ salim

Bana sormadan gidiyorsan yine de sen bilirsin
Bu gecenin sonu olmaz yarın yine gelirsin
Beni yalnız bırakırsan valla ahımı alırsın
Bu saatte taksi olmaz sokaklarda kalırsın

Daha sabaha çok var gitme be yarim
İnat etme seni insafız zalim
Ne olacak bilemiyorum benim halim
Gel şu işi bitirelim sağ salim

Daha sabaha çok var gitme be yarim
İnat etme seni insafız zalim
Ne olacak bilemiyorum benim halim
Gel şu işi bitirelim sağ salim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Semiz - Daha Sabaha Çok Var. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-semiz-daha-sabaha-cok-var_1288.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Semiz - Daha Sabaha Çok Var"

Yorum Gönder