Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Tepe - Annem Annem

Gökhan Tepe - Annem Annem



Hatıralardan bir yol çizdim kendime
Hatırladım gelip geçenleri
Gülüyorum şimdi halime
Hatıralardan bir yol çizdim kendime
Unutmadım yıkıp geçenleri
Karaladım kirli deftere
Yalan kimse sen değil
Ölümlü aşkları ezberledim
Hiç biri senin kadar can değil

Annem annem
Çok yanlızım sana gel diyemem
Yalanlardan yoruldum ahh
Sonumu bilemem...

Hatıralardan bir uçurtma göklerde
Peşinde ağlayan çocukluğum
Koşuyorum senli günlere
Yalan kimse sen değil
Ölümlü aşkları ezberledim
Hiç biri senin kadar can değil

Annem annem
Çok yanlızım sana gel diyemem
Yalanlardan yoruldum ahh
Sonumu bilemem...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Tepe - Annem Annem. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-tepe-annem-annem_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Tepe - Annem Annem"

Yorum Gönder