Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Tepe - Bayıldım

Gökhan Tepe - Bayıldım


Bayıldım kaş çatışına
Bayıldım çapkın baygın bakışına
Yangın çıkarsa hoş olur da yanında
Tutuşmak tutuşmak
Bayıldım iç çekişine
Bayıldım bittim öldüm gülüşüne
Aşkım tutarsa hoş olurdu sana
Sarılmak sarılmak
Pantalonunu sevdim
Çıkar onu bebeğim
Hadi gel bize gidelim
Gömleğini çok sevdim
Çöz onu meleğim
Hadi gel bize gidelim
Seninle gel karışalım
Yeminsiz dertsiz aşka alışalım
Kalbim yanarsa hoş olurdu sana
Sarılmak sarılmak

Söz-Müzik: Bora Ebeoğlu
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Tepe - Bayıldım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-tepe-bayldm_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Tepe - Bayıldım"

Yorum Gönder