Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Tepe - Bu Yüzden

Gökhan Tepe - Bu Yüzden

Albüm Adı : Yürü Yüreğim

Ahh bir telaş var yüzünde
Ayrılık var gözünde görmez olaydım
Ahh bir telaş var sesinde
Ayrılık var sözünde duymaz olaydım

Beni sar beni sar
Sen gidince yar dayanamam
Dokunamaz ne aşk ne de bir kimse
Bu kalp senin bana inan...

Bu yüzden özlerim seni
Başımda hasretin deli
Ya dön geri ya sev beni
Yok ki aşkının benzeri

Bu yüzden özlerim seni
Başımda hasretin deli
Ya dön geri ya sev beni
Uyutmaz ki bu aşk bizi

Sen bana ben sana aidim anlasana canım...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Tepe - Bu Yüzden. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-tepe-bu-yuzden.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Tepe - Bu Yüzden"

Yorum Gönder