Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Tepe - Ömürsün Ömür

Gökhan Tepe - Ömürsün Ömür



Her mevsimde aşk peşinde pusulayı şaşırdım
Her çiçekte bal düşünde feleğimi şaşırdım
Yarim şimdi el elinde keçileri kaçırdım
Bu kez gerçekten sevmişim feleğimi şaşırdım
Yandım aman döndün sandım
Alevine sarıldım
Of yeter artık kalmadı sabrım
Ele güne darıldım
Ömürsün ömür deli gönlüm doymak bilmiyor
Ömürsün ömür deli gönlüm hiç uslanmıyor

Söz-Müzik: Nejdet Aydın
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Tepe - Ömürsün Ömür. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-tepe-omursun-omur_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Tepe - Ömürsün Ömür"

Yorum Gönder