Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökhan Türkmen - Bahar Gözlum

Gökhan Türkmen - Bahar Gözlum



Yazın açan güller bilir
Hasret çeken şu gönlümü
Sensiz geçen günler bilir
Ne acılar çektiğimi

Gözlerin bir yeşil bahçe
Sensiz olmak bir işkence
Dayanamam sen gidince
Ölürüm ben bahar gözlüm

Gökte uçan kuşlar gibi,
Esip giden rüzgar gibi,
Buzul Dagından çığ gibi,
Sana geldim bahar gözlüm

Sana yandım bir dal gibi,
Sana soldum bir gül gibi,
Sana geldim bir yol gibi,
Seninleyim bahar gözlüm

Gözlerin bir yeşil bahçe
Sensiz olmak bir işkence
Dayanamam sen gidince
Ölürüm ben bahar gözlüm
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökhan Türkmen - Bahar Gözlum. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokhan-turkmen-bahar-gozlum_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökhan Türkmen - Bahar Gözlum"

Yorum Gönder