Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökmen Kartal - Görüşürüz Dünya

Gökmen Kartal - Görüşürüz Dünya

Albüm Adı : Gece


Gün döndü çoktan. Ağaçlar yele kandı. Sabahın ilk ışıklarıyla uyandım.
Yaşamak güzel şey dedim. Ama yaşananlar yalandı. Gün dediğin ayla başlayan zamandı.
Vakti geldi, gittim odama. Uyudum görüm rüyamda...
Çölde açan çiçektim, soluyorum işte sonunda, bir damla su buldum tutundum hayata.
Ertesi günün gecesinde, yine bir uyku matinesinde, oyundaydılar neşe içinde, çoçuklar...

Dünya dönme başımda, elbet duracaksın sonunda, görüşürüz seninde miyadin dolunca...

Ölmek üzre bir beynin feryadıydı hayatım.
Polyyanna'dan çaldığım sebeplerle yol aldım.
Tek düşmanım kendimdi, tek dostum bendim benim.
Sanki bütün insanlık boşuna dünyadaydı.
Anın değerinden çok kendisiyle uğrastim.
Zirvedeydi gözüm, uğrunda eteklerde dolaştım.
Dalgın dalgın seyrederken şu yalancı hayatı.
Bir mum yandı başucumda bir mum yandı apansız.
Derin bir uykunun tam ortasında uyandım.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökmen Kartal - Görüşürüz Dünya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokmen-kartal-gorusuruz-dunya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökmen Kartal - Görüşürüz Dünya"

Yorum Gönder