Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gökmen Kartal - Yardım Et

Gökmen Kartal - Yardım Et

Albüm Adı : Gece


İnsanoğlu bir garip, kendinden haberi yok.
Bende bir kaç kez kandım, hiçbirinden fayda yok.
Yalnızlığa attılar!Yaktılar...
Oysa ne güvenmiştim!Yıktılar...

Eğer aşk bir oyunsa, ben yokum bu oyunda.
Izdıraplarla dolui düşürdü yanlışlara.
Darıldım, küstüm size, duygulara hislere.
Duy beni ey allahımmmm,

Yardım et, yardım et, yardım et, yardım et.

Neye değerki yaşamayı bilmek, eğer yaşanılası hayatlar yoksa.
Şekerimi aldılar elimden;

Yokum ben bu oyunda, yokum ben bu oyunda, yokum ben bu oyunda...

Dünya yalnız bünyesinde biz, milyarlarca hücreyiz.
Kalabalık içinde yalnızları oynuyor, şikayeti yok.
Hücreleri birer birer kangren, isyanlarda niye ki!?
Dert edipte sızlanmıyor, dirayti çok...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gökmen Kartal - Yardım Et. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gokmen-kartal-yardm-et.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gökmen Kartal - Yardım Et"

Yorum Gönder