Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Göksel - Dönme

Göksel - Dönme


Bıraktığın eşyaları topladım acılarımı
Bana seni hatırlatan kaybettiğim yıllarımı
Başını koyduğun yastığı, duvardaki fotoğrafı
Son defa öptüm kokladım seninle hayatımı

Dönme dönme dönme gittiğin yerde kal

Sen giderken tanıştığım yabancı duyguları
Sevmeye karar verdim bu büyük yalnızlığı
Bana aldığın kitabı, yazdığın küçük notları
Son defa okudum yırttım seninle hayatımı

Dönme dönme dönme gittiğin yerde kal
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Göksel - Dönme. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/goksel-donme.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Göksel - Dönme"

Yorum Gönder