Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Göktan - Bu Cumartesi

Göktan - Bu Cumartesi


Kaç zamandır hayalin bırakmıyordu peşimi
Kaç zamandır bilmezsin, seni nasıl sevdiğimi
Bu cumartesi yaşayacağım
Ne varsa içimde
Bu cumartesi, sen ve ben
Rüya gibi el ele
Seni seviyorum, seni seviyorum
Pencerelerde gün bitti
Bu çocuk deli gibi sabretti
Böylesi ancak filmlerde
Bu öykü çok güzel bitti
Güzel bir duş
Ardından sinekkaydı bir traş
Kokularınıda sürünce
Dayanılmazsın arkadaş
Bu cumartesi yaşayacağım
Ne varsa içimde
Bu cumartesi, sen ve ben
Rüya gibi el ele
Seni seviyorum, seni seviyorum
Cenneti görmüş gibiydim seni ilk gördüğümde
Kendini bilmez deliydim
Büyüdüm gözlerine baka baka

Aman annen duymasın
Aramızda kalsın söyleme
Hatta kimse bilmesin
Sakın nazar değdirme
Bu cumartesi yaşayacağım
Ne varsa içimde
Bu cumartesi, sen ve ben
Rüya gibi el ele

Bir iki kadeh ve yıldızlar
Sen ve ben
Bu cumartesi sevgilim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Göktan - Bu Cumartesi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/goktan-bu-cumartesi_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Göktan - Bu Cumartesi"

Yorum Gönder