Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Göktan - İstanbul’dan Kız Mı Alınır

Göktan - İstanbul'dan Kız Mı Alınır


Boşuna mı düştüm sıla yoluna
Orda kalsam seni bulamazdım
Boşuna mı sandın boşu boşuna
Şimdi burada amacıma vardım

Alan da oldu satan da oldu
Kıran da oldu seven de oldu
Kalan da oldu giden de oldu
Sonunda aşkı seninle buldum yar

İstanbul'dan kız mı alınır
Dostlar der ki yolda kalınır
Gel gör aklım sende güzelim
Boşver belki hepsi yanılır

Boşuna mı derler adıma deli
Herkes haklı nasıl yaramazdım
İnan adam oldum seni seveli yar
Duruldum yarınıma baktım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Göktan - İstanbul’dan Kız Mı Alınır. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/goktan-istanbuldan-kz-m-alnr.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Göktan - İstanbul’dan Kız Mı Alınır"

Yorum Gönder