Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Göktan - Son Defa

Göktan - Son Defa



bütün gece sessiz oturduk
çıt çıkmıyordu
bütün gece sus pus oturduk
sezen söylüyordu
gözlerin ayrılık dedi
göz yaşların yalan
o güzel günler geldi geçti
sakın ağlama ardımdan
son defa ama son defa
elveda diye diye içimden
kal demeni bekledim kal demeni bekledim
yanlış gözlere ağlıyorum
bomboş hayallere sığınıyorum
eski resimlere bakamıyorum
lanet ettim sevdaya
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Göktan - Son Defa. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/goktan-son-defa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Göktan - Son Defa"

Yorum Gönder