Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güler Duman - Yarim Mendilin Ucunu

Yarim Mendilin Ucunu Yaktı
Tükettim Ömrümü De Yoluna Baktım
Ya Senin Tecellin Ya Benim Bahtım
Gitti Gurbet Ele De Gelir Mi Bilmem
Öyle Mi De Kömür Gözlüm Öyle Mi
Senin İle Benim Ahtım Böyle Mi

Çıkmış Dam Başına Milinen Oynar
Topla Zülüflerini De Yelinen Oynar
Gözü Kör Olmaya Zalımın Kızı
Terk Etmiş Beni De Elinen Oynar
Öyle Mi De Kömür Gözlüm Öyle Mi
Senin İle Benim Ahtım Böyle Mi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güler Duman - Yarim Mendilin Ucunu. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/guler-duman-yarim-mendilin-ucunu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güler Duman - Yarim Mendilin Ucunu"

Yorum Gönder