Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Güllü - Ağlamam Ondan

Böyle gözyaşı dökmezdim
Böyle eriyip gitmezdim
Sevdim diye kandırdı ya,
Yıllarımı harcadı ya
Ondan ağlamam ondan

Yandım yandım ama ben ona değil
Yandım yandım ama hasrete değil

Sevda bitti oldu yalan
Canım dedim oldu yılan
Ondan ağlamam ondan
Duygularla oynadı ya
Beni böyle ağlattı ya
Ondan ağlamam ondan

Yazık nasıl da inandım
Yazık nasıl da aldandım
Gönlüm bunu haketmiyor
Bu dert beni kahrediyor
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Güllü - Ağlamam Ondan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gullu-aglamam-ondan_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Güllü - Ağlamam Ondan"

Yorum Gönder