Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Gülşen - Bana Askindan Öte Köy Yok

korkularim var içimde birde heyecan
ne yalan söyleyeyim
halim perisan
hiç böyle oldunmu diye bana bir sorsan
sakinim duruldum degistim yaninda inan
bencil diilim huysuz diilim
kiskanç diilim desemde inan
hayir hayir inanma çünkü hepsi yalan

hiç sansim yok düstüm eline
korkma zir deli olsamda zararim kendime
bak bu dünya cennet kimine göre
bana askindan öte köy yok gitmem bi yere
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Gülşen - Bana Askindan Öte Köy Yok. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gulsen-bana-askindan-ote-koy-yok_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Gülşen - Bana Askindan Öte Köy Yok"

Yorum Gönder