Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Günce - Güllerim Soldu

Güllerim soldu kaldırımlarda
Gonca yüklü dallarıma yaz vurdu
Demlerim oldu son akşamlarda
Bir nefeslik duraklarda çiçek açtım

Bir tek sana güvenmiştim

Öncem yoktu sonram yoktu

Sevilmek sanki bir suçtu

Hani herşeyindim ben senin
Hani kor dudaklındım
Hani karda açan çiçektim
Vazgeçilmezdim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü G dengan judul Günce - Güllerim Soldu. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/gunce-gullerim-soldu_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Günce - Güllerim Soldu"

Yorum Gönder