Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Alışamadım

Zaman akar zaman gider
Bir sıkıntı biner bedenime
Her dakika ve her saniye
Çırpınır yüreğim hasretine

Şu insanlar arasında yapayanlızım
Yanlızlığım sensin
Uzaktan da olsa konuş
Konuş benimle bak gelecek sesin

Alışamadım ben bu kente
Alışamadım sensizliğe

Soluduğum bu şehir
Artık benim değil
O gölge veren ağaç
Artık burada değil

Bildiğim güzellikler
Yabancılaştı bana
Göklerde parıldayan
Benim yıldızım değil

Şu insanlar arasında yapayanlızım
Yanlızlığım sensin
Uzaktan da olsa konuş
Konuş benimle bak gelecek sesin

Alışamadım ben bu kente
Alışamadım sensizliğe
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Alışamadım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-alsamadm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Alışamadım"

Yorum Gönder