Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haluk Levent - Kızılcıklar

Kızılcıklar oldu mu selelere doldu mu
Gönderdiğim çoraplar ayağına oldumu
Mendili eline mendil verdim geline
Kara kına yollamış yar benim ellerime

Fistanı mor dallı şu kızı kaçırmalı
Kız pek güzel ama anası olmamalı
Mendili eline mendil verdim geline
Kara kına yollamış yar benim ellerime

Yaylı gelir Keşan'dan dingil çıkmaz başlıktan
Şu köyün oğlanları evlenemez açlıktan
Mendili eline mendil verdim geline
Kara kına yollamış yar benim ellerime
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haluk Levent - Kızılcıklar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haluk-levent-kzlcklar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haluk Levent - Kızılcıklar"

Yorum Gönder