Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Haramiler - Çağır Beni

Gece soğuk ve karanlık
Yalnızsın üşüyorsun
Sımsıcak dostun sesini
Arayıp bulamazsın
Hani dertlerin bir çığ olur peşinden
Koşar da kaçamazsın
Tutmak istersin gökyüzünü
Kanatlanıp uçamazsın
Yakarım kederleri umarsız birer birer
Ama elin kolun bağlıdır bu seni tutsak eder
Tükettik acılarla koca bir ömrü
Çağır beni anılara bir akşamüstü
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Haramiler - Çağır Beni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/haramiler-cagr-beni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Haramiler - Çağır Beni"

Yorum Gönder