Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hardal - Beni Anlayamazsın Simdi

Beni anlayamazsın şimdi
Günlerin bahar arzuların rüzgardır
Gençlik dudaklarında bir şarkı
Yanaklarında renk gözlerinde hevestir

Beni anlayamazsın şimdi
Günlerin bahar arzuların rüzgardır
Beni anlayamazsın şimdi
Gündüzler uzun geceler kısadır

Yatar yatmaz uyursun ne düşünce ne hayal
İhtimal
Gönülden sevmek nedir bilmezsin
Şen bir türküdür sesin
Ama bir gün
Yapraklar dökülmüş sararmış yüzün
Geceler uzamış sonsuz bir ah gibi
Ocağın başında gözlerin belki
Takılır kalır yanan kütüğe
Anarsın gönülden sevmişti diye
O zaman dudaklarında ismim dolaşır
Bakışların gözlerimi ararsa, eminim
Ocakta tutuşan ruhum olacaktır
Beni anlayamazsın şimdi
Günlerin bahar arzuların rüzgardır
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hardal - Beni Anlayamazsın Simdi. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hardal-beni-anlayamazsn-simdi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hardal - Beni Anlayamazsın Simdi"

Yorum Gönder