Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hardal - Uyandı

Sus artık konuşma
Sesini çıkarma
Oraya buraya koşturup durma
Kocaman kız oldun gürültü yapma
Derin güzellik uykusundan
Kedim uyandı...

Ya şimdi kedim yerinden kalkarsa
Ya zavallının birde karnı açsa
Kedim bir daha asla
Uyuyamassa uyuyamassa

Bu ne biçim şaka
Çabuk ..... kapa
Her an bir gürültü
Adamı çıldırtma
Azıcık uslu dur allah aşkına
Derin güzellik uykundan kedim uyandı

Ya şimdi kedim yerinden kalkarsa
Ya zavallının birde karnı açsa
Kedim bir daha asla
Uyuyamassa uyuyamassa

Sakin ol bagırma
Yerlere vurma
Elini kolunu sallayıp durma
Yürürken dikkat et
Kuyruguna basma

Derin güzellik uykusundan kedim uyandı...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hardal - Uyandı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hardal-uyand.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hardal - Uyandı"

Yorum Gönder