Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Hilmi Yarayıcı - Köprüler Yaptırdım

Hilmi Yarayıcı - Köprüler Yaptırdım


Köprüler yaptırdım gelip geçmeye
Çeşmeler yaptırdım suyun içmeye karam
Kavli karar ettim alıp kaçmaya
Boşa kostaklanma kostak değilsin karam

Değilsin karam aman aman değilsin vay vay

Armudu dalında pazar eyledim
Kaşına gözüne nazar eyledim karam
Seksen şeftaliye pazar eyledim
Yanılmış ta yüz almışam bilemem karam

Bilemem karam aman aman bilemem vay vay

Çıkma pencereye zülfün tellenir
Beyaz giyme eteklerin kirlenir karam
Gitme meyhaneye adın dillenir
Boşa kostaklanma dengim değilsin karam

Değilsin karam aman aman değilsin vay vay
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü H dengan judul Hilmi Yarayıcı - Köprüler Yaptırdım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/hilmi-yarayc-kopruler-yaptrdm_31.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "Hilmi Yarayıcı - Köprüler Yaptırdım"

Yorum Gönder