Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Erkal - Aşktan Kaçılmaz

Seni sevmek sevmelerin en güzeli
Sana gelmek gelmelerin,
Senle olmak olmaların,
Senle ölmek ölemelerin en güzeli

Gözyaşlarım yağmur oldu
Mantığım o anda durdu
Gönlüme pençeler atıp
Bu aşk beni böyle wurdu

Aşktan kaçılmaz
Aşk anlatılmaz
Hem kutsal, hem mübarek
Aşk inanılmaz

Ben senden vazgeçemem
Zorluluklara pes edemem
Seviyorum vazgeçemem
Yokluklara pes edemem
Eğer cehennemdeysen sensiz cennete gidemem

Rüyalarım senle doldu
Gönlüm aşkı sende buldu
Sevgilide tabibte sen
Eski ben sende kayboldum
Bu aşk beni böyle wurdu

Aşktan kaçılmaz
Aşk anlatılmaz
Hem kutsal, hem mübarek
Aşk inanılmaz

Ben senden vazgeçemem
Zorluklara pes edemem
Seviyorum vazgeçemem
Zorluklara pes edemem
Eğer cehennemdeysen sensiz cennete gidemem
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Erkal - Aşktan Kaçılmaz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-erkal-asktan-kaclmaz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Erkal - Aşktan Kaçılmaz"

Yorum Gönder