Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Erkal - Bir Sana

sen canimdanda candin
hic bitmeyecek sandim
kapildim birkere seyrine sevdanin
nefes bile almadim
sen canimdanda candin
hic bitmeyecek sandim
kapildim birkere seyrine sevdanin
nefes bile almadim

bir sana yandim ben
bir sana kitapsiz
bir sana aldandim
bir sana insafsiz

bu sevda boyle gitmez
yarin dune kar etmez
inceden inceye kahrolur savrulur
benim sahillerimde

sen canimdanda candin
hic bitmeyecek sandim
kapildim birkere seyrine sevdanin
nefes bile almadim

bir sana yandim ben
bir sana kitapsiz
bir sana aldandim
bir sana insafsiz

bir sana yandim ben
bir sana kitapsiz
bir sana aldandim
bir sana insafsiz
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Erkal - Bir Sana. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-erkal-bir-sana.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Erkal - Bir Sana"

Yorum Gönder