Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Ağrı Dağın Eteğinde

Ağrı dağın eteğinde
Uçan güvercin olsam
Türkü olsam dillerde
Diyar diyar dolansam

Başımdaki sevdayı
Karlı dağlara mı yansam
Bu bendeki aşk değil cano cano
Söyle bana nere gidem

Oy ben nidem nasıl edem
Başım alıp nere gidem
Bu bendeki aşk değil cano cano
Söyle bana nere gidem

Sen orada ben buda başım yine belalarda
Koyma beni buralarda cano cano
Söyle bana nere gidem
Başındaki sevdayı...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Ağrı Dağın Eteğinde. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-agr-dagn-eteginde.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Ağrı Dağın Eteğinde"

Yorum Gönder