Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Allahım Neydi Günahım

İbrahim Tatlıses - Allahım Neydi Günahım


Allahım neydi günahım
Günahım neydi Allahım
Dualarımda yalvarmıştım
Onla olmaktı isyanım

Can yoldaşım arkadaşım
Kaderimdi sen yazmıştın
Ben nerde yanlış yaptım
Bitti dünyam ziyan oldum ziyan

Ah bir anlasam nerede nerede nerede
Ben nerde yanlış yaptım
Mumlar yakmıştım yalvarmıştım
Sen yazmıştın olabilirdi
Sevgi yeterdi sen kaldırdın
Allah'ım
Ben nerde yanlış yaptım
Allah'ım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Allahım Neydi Günahım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-allahm-neydi-gunahm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Allahım Neydi Günahım"

Yorum Gönder