Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Bende İnsanım

İbrahim Tatlıses - Bende İnsanım

Albüm Adı : Aramam


Sevdim sevmedi gittim gelmedi
Harcama bu askimi dedim dinlemedi
Kiymetim yokmus yarin gözünde
Elveda bile demedin beni terk etti

Suyun sesiydi Gülün rendiydi
Aski yüreyimde her seyin üstündeydi
Ellere kandi Kalbimi yakti
Ben mecnundum o benim leylam olamadi

Bende insanim güler aglarim
Yüregin den yüreginden koparma beni
Bende insanim güler oynarim
Yüreginden yüreginden koparma beni
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Bende İnsanım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-bende-insanm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Bende İnsanım"

Yorum Gönder