Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Dediki Nişanlıyam

İbrahim Tatlıses - Dediki Nişanlıyam

Albüm Adı : Aramam

Siyah perçem yan taralı
Kirpiği ok göz karalı
Sordum aslın nereli
Dediki urfalıyam
Ben bir yiğidin malıyam,
Dedi kardaş Urfalıyam
Ben bir yiğidin malıyam
Dedim güzel belalıyam
Hadi gel seni ben alıyam
Dedi kardaş git işine
Ben bir yiğit helalıyam
Dedi kardaş git işine
Ben bir yiğidin malıyam
Dedim güzel adın nedir
Dedi namıma gül denir
Güzel bu canım tükenir
Dedi ki nişanlıyam
Ben bir yiğidin malıyam

Söz - Müzik: İlyas Keçeci
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Dediki Nişanlıyam. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-dediki-nisanlyam.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Dediki Nişanlıyam"

Yorum Gönder