Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Kavur Balıkları

İbrahim Tatlıses - Kavur Balıkları

Albüm Adı : Aramam

İndim dereye taş bulamadım
Kendime göre eş bulamadım
Aman melekem kavur balıkları
Akşama getireceğim kabadayıları
Aman neresinden, neresinden
Yandım neresinden, neresinden
Tuttum karının eteğinden
Tuttum karının memesinden
Aman melekem kavur balıkları
Aman melekem kavur balıkları
Akşama getireceğim kabadayıları
Akşama getireceğim kabadayıları
Aman melekem kavur balıkları
Aman melekem kavur balıklan
Akşama getireceğim kabadayıları
Akşama getireceğim kabadayıları

Söz - Müzik: Anonim
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Kavur Balıkları. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-kavur-balklar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Kavur Balıkları"

Yorum Gönder