Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Namert Olayım

Gitmek istiyorsan durma hemen git
Ardından bakarsam namert olayım
Her şey bitti artık, bitti diyorsan
Adını anarsam namert olayım
x 2

Ben seni sevmekten başka ne yaptım
Bir tanrıya taptım, bir sana taptım
Sen bana bir değil bin hata yaptın
Seni affedersem namert olayım
x 2

Hiç sucum yok iken bu ceza niye
Kim olsa yerimde döner deliye
Bir gün pişman olup dönsen geriye
Kapımı açarsam namert olayım
x 2

Ben seni sevmekten başka ne yaptım
Bir tanrıya taptım, bir sana taptım
Sen bana bir değil bin hata yaptın
Seni affedersem namert olayım
x 2
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Namert Olayım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-namert-olaym.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Namert Olayım"

Yorum Gönder