Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Şu Dağlarda Kar Olsaydım

İbrahim Tatlıses - Şu Dağlarda Kar Olsaydım


Şu dağlarda kar olsaydım olsaydım
Bir asi rüzgâr olsaydım olsaydım
Arar bulur muydun beni beni
Sahipsiz mezar olsaydım olsaydım

Şu yangında har olsaydım olsaydım
Ağlayıp bizâr olsaydım olsaydım
Belki yaslanırdın bana bana
Mahpusta duvar olsaydım olsaydım

Şu bozkırda han olsaydım olsaydım
Yıkık perişan olsaydım olsaydım
Yine sever miydin beni beni
Simsiyah duman olsaydım olsaydım

Şu yarada kan olsaydım olsaydım
Dökülüp ziyan olsaydım olsaydım
Bu dünyada yerim yokmuş yokmuş
Keşke bir yalan olsaydım olsaydım
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Şu Dağlarda Kar Olsaydım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-su-daglarda-kar-olsaydm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Şu Dağlarda Kar Olsaydım"

Yorum Gönder