Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

İbrahim Tatlıses - Tak Beni Takmam Seni

İbrahim Tatlıses - Tak Beni Takmam Seni

Albüm Adı : Aramam

Seni benden çalsalar
Saray yatırsalar
Unutur musun beni
Kraliçe yapsınlar, kraliçe yapsalar
Tak, tak, tak, tak, tak, tak,
Tak beni takmam seni
Yak beni yakmam seni
Dünyada bir sen kalsan
Bakarım görmem seni
Kız aso, kız aso, kız aso
Nedir ettiğin aso
Eğer böyle giderse
Bu aşk''a benden paso
Artık beni arama
Başkasını sarama
Kara kediler girdi
Senle benim arama
Senle benim arama

Söz - Müzik: İbrahim Tatlıses
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü İ dengan judul İbrahim Tatlıses - Tak Beni Takmam Seni. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/ibrahim-tatlses-tak-beni-takmam-seni.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 31 Ağustos 2007 Cuma

Belum ada komentar untuk "İbrahim Tatlıses - Tak Beni Takmam Seni"

Yorum Gönder