Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Oğuz Yılmaz - Leylim Yar

Oğuz Yılmaz - Leylim Yar

Albüm Adı : Sensiz Olmuyor

Rüzgar olsam saçını
Ben dağıtsam leylim yar
Yaş olsam yanağını
Ben ıslatsam leylim yar

Nefes olsam yel olsam
Sinemdeki ter olsam
Ilık ılık teninde
Ben dolaşsam leylim yar

Sevdan biraz dinerdi
Hasret baştan giderdi
Bağrındaki gülleri
Ben koklasam leylim yar

Ateşinde kor olsam
İçindeki kan olsam
Üşüyen bedenini
Ben ısıtsam leylim yar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Oğuz Yılmaz - Leylim Yar. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/oguz-ylmaz-leylim-yar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Oğuz Yılmaz - Leylim Yar"

Yorum Gönder