Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Okan - Beyaz Gül

Okan - Beyaz Gül

Gönderen : tatli_bela

Dün gece bir yıldız gördüm
Aynı senin gibi parlıyordu
Başımı indirmedim ben gökyüzünden
Sabahladım seninle beraber

Ay dediki bana senle olmaz asla
O çok ayrı kutuplarda
Yanına gelse bile beş dakika durmaz
Senin gözlerine hiç bakamaz

Biliyorum sus konuşma
Imkansız senle olmak
kabullendim bak sonunda
Bahçemde kopardığın beyaz gülü al lütfen
Sen çok seversin (2x)
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Okan - Beyaz Gül. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/okan-beyaz-gul.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Okan - Beyaz Gül"

Yorum Gönder