Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Onur Akın - Geceyi Sana Yazdım

Geceyi sana yazdım, sızımı sana
Tutuldum, küsen sesine, tenine tutuldum
Çaktım ateşi sesime, ateşi tenime
Hay aydınlık sana yandım, gülen yüzüne
Yandım, yanarım sana

Sensizim, sana koştum iklimler boyu
Uykular, yanan liman uykular haram
Bir vapur geçer, dalgasında savrulan ben
Dön yürek yurduma, gurbet tenime dön, yanarım sana
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Onur Akın - Geceyi Sana Yazdım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/onur-akn-geceyi-sana-yazdm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Onur Akın - Geceyi Sana Yazdım"

Yorum Gönder