Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Onur Şan - Gecelerin Yargıcı

Gecelerin yargiciyim
Sevdalar sorgulanmaz
Hakli haksiz aranmaz
Askta adalet olmaz

Bu cezayi hak ettim,
Acimi ben cekerim,
Kimseler Konusmasin,
Ben sevdim ben bitirdim,
AH ben yanarim tek basima...

Sensiz kaldim yarim,
Yalniz kaldim yarim,
Caresizim tek basima...

Gecelerin yargiciyim,
Asiklar sorgulanmaz,
Ask kazadir kacinmaz
Askta adalet olmaz

Bu cezayi hak ettim,
Acimi ben cekerim,
Kimseler konusmasin,
Ben sevdim ben bitirdim,
AH ben yanarim tek basima...

Sensiz kaldim yarim,
Yalniz kaldim yarim,
Caresizim bir basima....
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Onur Şan - Gecelerin Yargıcı. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/onur-san-gecelerin-yargc.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Onur Şan - Gecelerin Yargıcı"

Yorum Gönder