Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Onur Şan - İki Büyük Nimetim Var

Onur Şan - İki Büyük Nimetim Var

Albüm Adı : Aşkın Mavisi

İki büyük nimetim var
Biri anam biri yarim
İkisine de hürmetim var
Biri anam biri yarim

Ana deyip de geçilmez
O yar anadan seçilmez
İkisine de kıymet biçilmez
Biri anam biri yarim

Söz – Müzik: Neşet Ertaş & Kalan Publishing
Düzenleme: Mustafa Beyazkuş
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Onur Şan - İki Büyük Nimetim Var. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/onur-san-iki-buyuk-nimetim-var.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Onur Şan - İki Büyük Nimetim Var"

Yorum Gönder