Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Onur Şan - Zalim Dünya

Onur Şan - Zalim Dünya

Albüm Adı : Aşkın Mavisi

Pencereden kar geliyor
Aman annem gurbet bana zor geliyor
Sevdiğimi eller almış
0 da bana ar geliyor

Zalim dünya
Nasıl kıydın bu cana
Ben sana neyledim ki
Saldın ölüme

Zalim dünya zalim dünya
Kahrın çeker viran sokaklar
Mecnun aşıklar
Kaybettim ben sevdiğimi
Kalbim kan ağlar

Zalim dünya zalim dünya

Söz - Müzik: Eyüp Ercan Sezer
Düzenleme: Ömer Avcı
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Onur Şan - Zalim Dünya. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/onur-san-zalim-dunya.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Onur Şan - Zalim Dünya"

Yorum Gönder