Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Al Hançeri

Orhan Gencebay - Al Hançeri

Albüm Adı : Yalnız Değilsin

Al hançeri vur bağrıma canım senindir
Varlığıma karar vermek senin emrindir

İsterim ki ömrüm sonu seninle olsun
İsterim ki yaşat beni sevip sevindir

Bazen bana öyle yakın öyle cansın ki
Ben bedenim sense ruhum öyle bensin ki

Dokun bana sarıl bana hep öylece kal
sevilmenin böylesine kim ne desin ki

Canım benim ömrüm benim kim ne desin ki

İsterim ki yaşat beni sevip sevindir
Varlığıma karar vermek senin emrindir.
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Al Hançeri. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-al-hanceri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Al Hançeri"

Yorum Gönder