Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Aşkımı Sakla

Orhan Gencebay - Aşkımı Sakla

Albüm Adı : Hasret Rüzgarı


Ben seni böyle sımsıcak bilmezdim
Eridi gönlümün karlı dağları
Senden önce kimseyi beğenmezdim
Çözüldü gönlümün buzdan bağları

Dur sana şöyle bir bakayım
Aşkımı sakla bir ben bulayım
Dur sana şöyle bir bakayım
Aşkımı sakla bir ben bulayım

Geç kalmadık sevilmeye sevmeye
Hasret kaldık biz muhabbet etmeye
Sırılsıklam eden aşk yağmurları
Sürüklüyor beni Mecnun etmeye
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Aşkımı Sakla. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-askm-sakla.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Aşkımı Sakla"

Yorum Gönder