Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Ben Kendim Bir Alemim

Orhan Gencebay - Ben Kendim Bir Alemim

Albüm Adı : Yürekten Olsun


Ben kendim bir alemim
Şu alemin içinde
Ben kendime belayım
En şahane biçimde

Ne bülbüle hacet var
Ne de gonca güllere
Ben sevmeye aşığım
İstediğin biçimde

Hercai bir duygunun
Meftunuyum ben yine
Kıyma bana güzelim
Düşmüşüm ellerine

Ne bülbüle hacet var
Ne de gonca güllere
Ben sevmeye aşığım
İstediğin biçimde
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Ben Kendim Bir Alemim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-ben-kendim-bir-alemim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Ben Kendim Bir Alemim"

Yorum Gönder