Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Gücün Yeterse

Orhan Gencebay - Gücün Yeterse

Albüm Adı : Sende Haklısın

Gücün yeterse aklın keserse, Vur vur vur beni,
Eğer elindeyse gönül defterinden, Sil sil sil beni,

Sen başlattın bu oyunu,
Şimdi dönmek yakışır mı?
İsyan etmiş deli gönlüm,
Bir gülüşle yatışırmı?

Bırakıpta gidemezsin,
Hiçbir şeyi çözemezsin,
Uzlaşmanın var bir yolu,
Başkasını sevemezsin,

Sevemezsin,sevemezsin,
Başkasını sevemezsin,
Ben seviyorum,
Gidemezsin,gidemezsin,
Bırakıpta gidemezsin,
Dön Bekliyorum,

İster geçmişten ister bugünden, Sor sor sor beni,
Şunu bilki sensizliğe mahkum etmek, Zor zor zor beni,

Git desende gidememki,
Baş belanım dönememki,
Boş bir gurur inadıyla,
Seni Feda edememki,

Bırakıpta gidemezsin,
Hiçbir şeyi çözemezsin,
Uzlaşmanın var bir yolu,
Başkasını sevemezsin,

Sevemezsin,sevemezsin,
Başkasını sevemezsin,
Ben seviyorum,
Gidemezsin,gidemezsin,
Bırakıpta gidemezsin,
Dön Bekliyorum,
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Gücün Yeterse. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-gucun-yeterse.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Gücün Yeterse"

Yorum Gönder