Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Resminle Ağladım

Orhan Gencebay - Resminle Ağladım

Albüm Adı : Sende Haklısın

Bakışın konuştu hasretten yana
Bahçeme vakitsiz geldi son bahar
Dudağın elveda diyorken bana
Resminle ağladım sabaha kadar

Elimle topladım gönül yaşımı
Benimle ah çekip yandı dört duvar
Bıraktım yastığa seven başımı
Resminle ağladım sabaha kadar

Ben öyle kolayca sarhoş olmazdım
Halimi ben gibi sevenler anlar
Gecelere senin ismini yazdım
Resminle ağladım sabah kadar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Resminle Ağladım. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-resminle-agladm.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Resminle Ağladım"

Yorum Gönder