Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Sevme Bensiz

Orhan Gencebay - Sevme Bensiz

Albüm Adı : Kiralık Dünya


Bensiz bensiz
Sevme bensiz sevilme bensiz
Gülme bensiz ağlama bensiz
Sensiz sensiz
Allah'ım almasın bu canımı sensiz

Seni çok seviyorum
Sevmeni istiyorum
Yaşayamam ki sensiz

Yağmurlar rüzgarlar
Benim göz yaşlarım senin nefesindir
Bir toz gibi savrulsam önünde
Akıp gitsem göz yaşlarımın selinde
Rahmetindir

Ben sensiz yarım yarım kalırım
Ben sensiz dilim dilim olurum
Ben sensiz elinde sonunda kaybolurum
Bulunamam ki sensiz
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Sevme Bensiz. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-sevme-bensiz.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Sevme Bensiz"

Yorum Gönder