Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Orhan Gencebay - Yağmur Olsan

Yağmur olsan bir damlacık yağamazsın ki
Aşka benim gönlüm gibi bakamazsın ki
Sen sevmekten sevilmekten ne anlarsın ki
Gönlüm seni sevip nasıl kahrolmasın ki

Ben mi yarattım aşkı sevdayı çileyi derdi
Bir yar istedim yüce tanrımdan
Bak seni verdi, bak neler verdi
Verdi, verdi, verdi dert verdi

Dinlediğim her şarkı bir aşk hikayesi
Anladım ki, bu dünya bir dert meyhanesi
Gelen içer, giden içer kaçmış neşesi
Gelen arar giden sorar sevda neresi
Kimse bilmez nedense bu meçhul adresi
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü O dengan judul Orhan Gencebay - Yağmur Olsan. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/09/orhan-gencebay-yagmur-olsan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 5 Eylül 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Orhan Gencebay - Yağmur Olsan"

Yorum Gönder