Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Doğuş - Sevdim

Avucumdan aldım
Kış günü, yaz ateşini
Yüreğini aldım
Sevgine daldım

Herkes bilsin
Ben sana kaldım
Sevgi bu olsa gerek
Sıcaklığını hissetmek

Titremek inan ki üşümek
Titremek sevgi demek
Dalgalar bir adam boyu
Su misali kırılır mı?

Aşk bu aşk anlayan anlar
Fazla derinlere daima
Boğulursun yar
Sevdim... Sevdim yar

Sevdim yar... Sevdim yar
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Doğuş - Sevdim. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dogus-sevdim.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Doğuş - Sevdim"

Yorum Gönder