Esrarengiz Tarih

Entertainment

JOIN OUR COMMUNITY

Flickr Gallery

Pages

Download

Business

Lifestyle

Sports

Latest Post

Blogger tarafından desteklenmektedir.

Technology

Popular Posts

Blog Archive

Arsip Blog

sponsor

Esrarengiz Tarih

Doğuş - Sevenlerime Mektup

İlk defa inanır oldum aşka oda bana hmm,.
Gamsızla seslendim sana beraber ağladık
Ardından devam etti hüzün bir türlü bırakmadı
Yakamızı yalancı diye seslendik tüm yalancılara
Yine araya hasret girdi ama bu seferki
Vatan aşkıydı, oda geldi hasret rüzgarıyla geçti
Tam kovuştuk derken mesafeler mesafeler...
Aramızda uçurumlar ayrılmalıydık kalbi sabıkalı
Olanlar utansın yalancı yalancı ...
Devam ediyorum yürümeye yalnızlıklar
Ülkesine doğru ılık bir rüzgar esiyor kalbimin
Kapılarını araladım, rüzgar kalbimin en derin
En hassas en kuytu köşesine insin diye hani
Ufakta olsa bir pislik kalmışsa diye
Meşhur olacağım büyük adam olacağım diyordum
Yerlere göklere duvarlara her yere doğuş
Yazıyordum meşhur oldum adam oldum mu acaba
İleride yani bizi ayrı koyan ya uf..daha doğrusu
Her zaman yanınızda olsam da... Hani beden olarak
Ayrı koyan yerde.. Ben öldüğümde heykelimi dikmesinler
Dikmesinler ki gölgesi yere vurmasın diye heykelimi
Kırmasınlar yemin ettim size ben sizden
Başkasına gönlümü veremem veremem ...
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori Şarkı Sözü D dengan judul Doğuş - Sevenlerime Mektup. Anda bisa bookmark halaman ini dengan URL http://soz-beste.blogspot.com/2007/08/dogus-sevenlerime-mektup.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: flatkolik - 29 Ağustos 2007 Çarşamba

Belum ada komentar untuk "Doğuş - Sevenlerime Mektup"

Yorum Gönder